سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 9
کل بازدیدها: 110326


دانلود آهنگ جدید



اینجا همه چی درهمه
دوشنبه 93 اسفند 25 :: 5:48 عصر ::  نویسنده : هانیه رضایی زاد       

سلام به دوستان عزیز و گرامی
چهارشنبه سوری یه برنامه داریم باغمون حدود 30 نفریم . تا حالا چند تا کنسلی داشتیم . اگه پایه اید و قبول زحمت میکنید میخواستم دعوتتون کنم تشریف بیارین، فقط اسامیتون رو اعلام کنید بهم که من آمادگی لازم برای تدارک پذیرایی رو داشته باشم . ساعت حدود 6 برنامه شروع میشه، بعد یه سری برنامه مفرح ... شام هم داریم به صورت سلف سرویس. البته هزینه ها تماما حساب شده و همه مهمون من هستین البته اگه قابل بدونین، اگه از اطرافیان یا اعضای خانواده هم خواستین میتونین با خودتون بیارین، حدود 60 نفر جا داریم، خوشحال میشم ببینمتون. لطفا اگه قراره بیاین حداکثر تا سه شنبه ظهر بهم خبر بدین.

سپاسگذارم

.
.
.
.
.
.
.
.
.

.

.

.

.

.
.
.
.
الکی مثلا من بچه مایه دارم :)))

 

 

فیس بوک  توییتر  انیستاگرام  گوگل پلاس




موضوع مطلب : زنگ تفریح