سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 23
کل بازدیدها: 110409


دانلود آهنگ جدید



اینجا همه چی درهمه
چهارشنبه 92 آبان 29 :: 10:28 عصر ::  نویسنده : هانیه رضایی زاد       

تمام شد.

سخنرانی خیلی خوبی داشتم.

متشکرم از همه ی دوستانی که حمایتم کردند.




موضوع مطلب : دست و دل نوشته


دوشنبه 92 آبان 27 :: 6:11 عصر ::  نویسنده : هانیه رضایی زاد       

پس فردا (چهارشنبه) سخنرانی دارم برای مقاله ام.

مسلط هستم، اما خب استرس یه چیز طبیعیه دیگه.

تو کلاس روی این پله ی جلوی کلاس میری برای ارائه کلاسی، استرس می گیری.. چه برسه بخوای چند تا پله رو تو سالن همایش بالا بری.

اووووففففففف پوزخند

دعا




موضوع مطلب : دست و دل نوشته


جمعه 92 آبان 24 :: 8:19 عصر ::  نویسنده : هانیه رضایی زاد       

 

 

 

 




موضوع مطلب : زنگ تفریح


جمعه 92 آبان 24 :: 7:8 عصر ::  نویسنده : هانیه رضایی زاد       

درگوشی

با وجود اینکه شوهر هر کس، منحصر به فرد است، اما همواره به یاد داشته باشید که اساساً همه ی آنها چون شوهر هستند، ویژگی های مشترک بسیاری نیز دارند. شما می توانید با شناخت این ویژگیها، زندگی بهتر و شادتری برای خود و همسرتان بسازید!
به شوهرتان، اعتماد کنید!
آیا می خواهید همسر خوبی باشید؟ پس به شوهرتان، اعتماد کنید! با اعتماد کردن، در او احساس قدرت به وجود می آورید. و این احساس قدرت، می تواند بزرگترین حامی شما در زندگی باشد. گذشته ازین، مردانی که اعتماد همسرانشان را از دست داده اند، قدرت کمتری برای مبارزه با مشکلات محل کار خواهند داشت. اگر همسر یک مرد، به او اعتماد نداشته باشد، اعتماد هیچ کس دیگر به حال او مفید نخواهد بود!
حقیقتی ساده درباره ازدواج
هر کدام از ما در زندگی برای خوشبختی، هدفی داریم. ولی معمولاً آن را بسیار دشوار و پیچیده توصیف می کنیم. در حالیکه یک حقیقت ساده در ازدواج وجود دارد و آن اینکه:
« اگر می خواهید شریک زندگی تان، خوشبخت تر شود، کاری کنید که خودتان خوشبخت تر شوید! »
اگر یک خانم خانه دار هستید، یاد بگیرید که از انجام وظایف خانه لذت ببرید. اگر شاغل هستید کارتان را دوست داشته باشید. وقتی شما از کاری که می کنید راضی و خشنود هستید، این رضایت در زندگی زناشویی تان، خودش را خیلی آشکار تر از آنچه که فکرش را بکنید، نشان خواهد داد! زیرا زنی شاد، سرزنده و امیدوار خواهید بود که زندگی و فعالیت هایش را با همه سختی هایش، دوست می دارد و ازآن لذت می برد! واضح است که زندگی در کنار چنین زنی، برای یک مرد چقدر لذت بخش تر و راحت تر از زندگی در کنار یک زن دلمرده و ناشاد است که از خود و زندگی اش، ناراضی است!
شوهرانِ مهربان!
شوهرانی وجود دارند که هر از گاهی، به همسرشان، شاخه گلی هدیه می دهند. گاهی هوس می کنند که برای همسرشان، چای درست کنند. یا بعضی مواقع، ناگهان احساساتی شده و شما را در غرق در کلمات محبت آمیز می کنند! شاید فکر می کنید که همسران این مردان، باید زنان خوشبختی باشند. حق باشماست! ولی متاسفانه بسیاری از زنان، پس از چندسال، اهمیت این مسائل را فراموش می کنند و جملاتی نظیر این می گویند: «با این سنّت خجالت نمی کشی؟» «بچه ها پیش خودشان، چه فکری می کنند؟»
اگر شما نیز ازین دسته زنان هستید، کمی بیندیشید. مطمئن باشد هیچ دلیلی که نشان دهد محبت همسران به هم، ناپسند است وجود ندارد. از همسرتان تشکر کنید. و بالاتر از آن، از خداوند نیز به خاطر عنایت فرمودن چنین همسری، قدردانی کنید. مطمئن باشید تشکر شما ، روحیه مهر ورزی را در همسرتان، بالاتر نیز خواهد برد.
اگر هم از آن دسته خانمهایی هستید که همسرانشان، این عادت های خوب را پس از چند سال زندگی از دست داده اند، می توانید علت آن را درون خود جستجو کنید. شاید قدردانی شما آن قدر نبوده است که انگیزه ی مهر ورزی او را استمرار دهد.
وقتی شوهرتان به خانه می آید...
با خودتان قرار بگذارید که هیچ مسئله ی ناخوشایندی را در 90 دقیقه ی اولِ ورود همسرتان به خانه ، به او نگویید. آسمان که به زمین نمی آید! این همه ساعت ، از صبح، مشکل را در دل خود داشته اید تا او به خانه برگردد و به او بگویید، یکی دو ساعت دیگر هم رویش!
برای مردی که از سرِ کار بر می گردد، هیچ چیز مهمتر و خوشحال کننده تر از شما نیست، در حالیکه با لبخندی بر لب و فنجانی چای منتظر بازگشت او بوده اید!

جمعه های دوست داشتنی!
روز های جمعه را به خانواده و همسرتان، اختصاص دهید و کارهایی که هر دوی شما دوستشان دارید را با هم انجام دهید.
شما خانم محترم! نقشی اساس دارید. رئیس، شما هستید! بیاموزید که از خوشی های کوچک زندگی، لذت ببرید. هر 5 شنبه، کارهای یک هفته تان را بررسی کنید و ببینید که در طول آن یک هفته، چطور رفتار کرده اید؟ سپس برنامه ریزی کنید که در روز جمعه، رفتار بهتری داشته باشید و درباره نتیجه بررسی 5 شنبه تان، با همسر خود، گفت و گو کنید و سوء تفاهمات را برطرف نمایید. (البته نتیجه ی بهتر وقتی حاصل می شودکه هر دوی زن و شوهر، این کار را انجام دهند)
دوستانتان را ارزیابی کنید!
دوستان شما چه کسانی هستند؟ نصیحت چه کسانی را می پذیرید؟ با چه کسانی مشورت می کنید؟
در زندگی هر کدام از ما پیش آمده است که درباره کار یا زندگی شخصی مان، به بن بست رسیده باشیم. آن وقت است که اگر دوست خوبی نداشته باشیم، با سر به زمین می خوریم. چه کار باید کرد؟ دوستانتان را ارزیابی کنید تا خوب ها و یاری دهنده ها از بدها و سوءاستفاده گران ، متمایز شوند. اگر خیلی عالی هم نبودند، اشکالی ندارد، هیچ انسانی کامل نیست! اما آیا شما چند فرد مطمئن را دارید که می توانید افکار درونی تان را با آنان در میان بگذارید و به عنوان افراد عاقل، از آنان کمک بخواهید؟
منبع : tebyan.net



موضوع مطلب : علمی


جمعه 92 آبان 24 :: 7:3 عصر ::  نویسنده : هانیه رضایی زاد       

خیانت


چرا برخی از زنان و مردان به همسران‌شان خیانت می‌کنند؟ این س?الی است که بسیاری از شما از خود می‌پرسید. برای یافتن پاسخ این س?ال،‌ تا به حال مجموعه زیادی از پژوهش‌ها برای درک علمی چگونگی متعهد ماندن همسران نسبت به هم انجام شده است.
دانشمندان همه‌چیز از عوامل زیستی که به نظر می‌رسد بر پایداری ازدواج اثر می‌گذارد تا پاسخ روانشناختی افراد در مقابل وسوسه‌ها را مورد بررسی قرار داد‌ه‌ و به نتایج جالبی هم دست پیدا کرده‌اند. اگر در شرف ازدواج هستید، خواندن نتایج این تحقیقات می تواند به شما شناخت بهتری درباره آینده ارتباط با خواستگارانتان بدهد. هر چند باید بگوییم نتایج این تحقیقات قطعی نیستند و مواردی مثل تعهد، مسئولیت پذیری، تربیت خانوادگی و اعتقادات دینی می تواند در گرایش مردان به خیانت موثر باشد.


به دنیا آمده تا خیانت کند
به طور متوسط مردان 10 برابر بیشتر از زنان هورمون تستوسترون (هورمون جنسی که اعتماد به نفس را زیاد می‌کند و فرد را جاه طلب‌تر می کند) در بدن‌شان وجود دارد. مردان آلفا گروهی هستند که بدن‌شان بیشتر از میزان استاندارد هورمون تستوسترون تولید می‌کند و در نتیجه همین میزان بالای تستوسترون برخی ویژگی‌های شخصیتی و فیزیکی خاص در آنها به وجود می‌آید؛ ویژگی‌هایی که احتمال خیانت را در آنها بالا می‌برد.
وقتی هورمون تستوسترون در بدن مردان آلفا بالا می‌رود، آنها احساس می‌کنند که در مرکز جهان قرار دارند. بالا رفتن هورمون تستوسترون سبب افزایش خودبینی و منیت فرد می‌شود. به دیگران بدبین می شود، گاهی شخصیت ضداجتماعی پیدا می کند و در روابط اجتماعی آزاردهنده می شود. در کنار اینها مردانی که تستوسترون بیشتر دارند خصوصیات مثبت هم زیاد دارند. این مردان پرخاشگرترند و بیشتر مجذوب خودشان می‌شوند. مدیران بهتری هستند و عملکرد مالی بهتری دارند.
اگر در سن ازدواج هستید یا خواستگاری دارید که در انتخاب او تردید دارید، توصیه می‌کنیم حواس‌تان باشد که او جزو مردان آلفا نباشد و گرنه ممکن است در زندگی زناشویی آینده‌تان مجبور باشید سختی‌های بیشتری را تحمل کنید و بسیاری از دیده‌ها را نادیده بگیرید، چرا‌که بالا ‌بودن هورمون تستوسترون باعث می‌شود آنها بیشتر به سمت زنان دیگر جذب شوند.

رنگ صورت خبر می‌دهد از سر درون
در پژوهشی دیگر که در دانشگاه وبسکانسین انجام شده محققان به این نتیجه رسیده‌اند که افرادی که پهنای چهره‌شان در مقایسه با ارتفاع چهره‌شان زیادتر است، بیشتر احتمال دارد که درگیر رفتارهای غیراخلاقی شوند. آنها با توجه به این مطالعه تاکید می‌کنند با استفاده از فیزیک (به طور خاص ساختار استخوانی چهره مردان) می‌توان به شخصیت آنها پی برد.
نسبت پهنا به ارتفاع چهره در سن بلوغ مشخص می‌شود و در همین سن،‌ هورمون تستوسترون نقش مهمی در تعیین تفاوت‌های ظاهری چهره دختران و پسران دارد بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که میزان تستوسترون در ساختار استخوانی صورت تاثیر می‌گذارد.
زنان مردان خیانتکار را می‌شناسند
محققان دانشگاه غرب استرالیا می گویند که زنان می‌توانند تنها با نگاه کردن به چهره یک مرد ناشناس بفهمند آیا وی خیانت خواهد کرد یا خیر. این محققان حدود 200 عکس از مردان و زنان را به نمایش گذاشته و دریافتند که زنان می‌توانند دقیق‌تر از آنچه انتظار می‌رفت، خیانتکاران را تشخیص دهند.
در این پژوهش که در دسامبر 2012 در مجله Biology Letters منتشر شده به 34 مرد و 34 زن، 189 تصویر رنگی از چهره‌های قفقازی نشان داده شده و از داوطلبان خواسته شد تا این چهره‌ها را براساس قابل اطمینان بودن آنها رتبه‌بندی کنند. نتایج این آزمایش نشان داد زنان از قابلیت بیشتری نسبت به مردان برای تشخیص چهره‌های دارای سابقه دروغ و خیانت برخوردارند. اما چرا چنین است؟! دانشمندان می‌‌گویند شاید زنان از آن جهت به این قابلیت رسیده‌‌اند که هزینه شکست برای آنها بیشتر است.
منبع : زندگی ایده آل



موضوع مطلب : علمی


پنج شنبه 92 آبان 23 :: 4:58 عصر ::  نویسنده : هانیه رضایی زاد       

 

به سلامتی اون دختری که سردی دستاشو با گرمای بخاری ماشین

 

یه بچه پولدار عوض نمیکنه به سلامتی اون پسری

 

 که وقتی یه دختر ناز خوشگل تو خیابون می بینه

 

 سرش رو بندازه پایین بگه هر چی هم

 

که باشی انگشت کوچیک یه عشق

 

خودم نمیشی....


 




موضوع مطلب : زنگ تفریح


پنج شنبه 92 آبان 23 :: 4:48 عصر ::  نویسنده : هانیه رضایی زاد       
یه روز عدد 5 همه اعداد رو دعوت میکنه واسه پارتی به جز عدد 8
0 1 2 3 4 5 6 7 ... 9
آخه اصلاً خوشش نمیومده ازش
وسط پارتی میبینه عدد 8 داره قر میده و میرقصه
جلو میره و یکی میخوابونه بیخ گوشش
میگه حیوون اینجا چی میکنی ... من که تو رو دعوت نکردم
عدد 8 میزنه زیر گریه و میگه
من عدد 0 هستم ...
دستمال بستم کمرم واستون "حبیبی النور العینی" برقصم... :|
منبع: خنده بازار



موضوع مطلب : زنگ تفریح


1   2   3   4   5   >>   >